سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گردشگری

معرفی شهر های گردشگری دنیا
صفحه خانگی پارسی یار درباره

شهر پاریس

    نظر

پاریس شهر بزرگی است که چندین قرن تاریخ پر فراز و نشیب دارد و سر زدن به گوشه و کنار شهر و لذت بردن از زیبایی‌های پاریس ،  شهر کافه‌های قدیمی ، رستوران ‌های ستاره ‌دار و موزه‌ های دیدنی یک عمر زمان نیاز دارد و پاریس پایتخت مد جهان، یکی از محبوب ‌ترین شهرهای دنیا برای گردشگران است، شهری که شاعران، نویسندگان ، نمایشنامه‌ نویسان و روزنامه ‌نگاران زیادی در مورد پاریس و زیبایی‌ های بی نظیر آن نوشته ‌اند و علاقه‌ خود را به این شهر نشان‌ داده‌اند، واقعا عاشق پاریس نشدن سخت است فرهنگ و هنر، جذابیت و هر آنچه که فکر کنید در بالاترین سطح ممکن در گوشه و کنار پاریس به چشم می‌خورد و باید گفت پاریس اصلی ترین جاذبه گردشگری فرانسه است ،  از موزه لوور گرفته است تا برج ایفل ، کلیسای نتردام ، خیابان شانزه لیزه ، ساکره سوآ و ... . قدم زدن در خیابان های آن و نوشیدن قهوه  در کافه هایش از جاذبه های گردشگری پاریس است و نیز هتل ها و مسافرخانه های متنوع با قیمت های متفاوت در این شهر وجود دارند ، حمل و نقل در این شهر نیز آسان و عالیست و مترو مهم ترین نقش را در جابه جایی مسافرها در این شهر ایفا می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با شهر زیبا و دیدنی پاریس در فرانسه آشنا کنیم اما قبل از هر چیز به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید در نوروز 99 سفری به یک کشور خارجی داشته باشید، ما بهترین گزینه ها را برای تان فراهم کرده ایم. 

 

پاریس پایتخت مد جهان، یکی از محبوب ‌ترین شهرهای دنیا برای گردشگران است، شهری که شاعران، نویسندگان، نمایشنامه‌ نویسان و روزنامه ‌نگاران زیادی در مورد پاریس و زیبایی‌ های بی نظیر آن نوشته ‌اند و علاقه‌ خود را به این شهر نشان‌ داده‌
 

پاریس کجاست ؟

شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه است و در شمال این کشور قرار دارد. این شهر از نظر توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جزو 5 شهر اول اروپا می‌باشد. پاریس یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای اروپا محسوب می‌شود. طبق آخرین سرشماری در سال 2019  میلادی انجام شد، جمعیت پاریس حدود 2.164994 نفر داشت که این عدد فقط منطقه شهری پاریس را بیان می کند اما چیزی در حدود 12,213,364 نفر در تمامی مناطق پاریس زندگی می کنند که این عدد 18% جمعیت کل فرانسه می باشد.

شهر پاریس

پاریس از شناخته شده ترین مقاصد گردشگران دنیا است. سالیانه حدود 45 میلیون نفر توریست از پاریس دیدن می کنند. تعداد زیادی از آثار جذاب، موسسات و پارک های معروف دنیا در این شهر قرار دارند. پاریس همچنین با دارا بودن 478?000 درخت سرسبزترین پایتخت اروپا شناخته شده است. پاریس یکی از معروفترین شهرهای گردشگری دنیاست که جاذبه های فراوانی در این شهر وجود دارد.

 

پاریس، مشهورترین شهر گردشگری جهان است و جاذبه های جذاب بسیاری را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. با این وجود، در صورتی که از پاریس بازدید می کنید، مسلما زمانی را برای قدم زدن در خیابان ها و محله های قدیمی شهر در نظر بگیرید، برای این که این تنها راه آشنایی پاریس حقیقی است.

 

برج ایفل (Eiffel Tower)
برج ایفل که به احتمال زیاد سرشناسان ترین بنا در اروپا است، نماد شهر پاریس بوده و یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری این شهر می باشد. شما میتوانید برای بالا رفتن از این برج، از پلکان ها استفاده نموده و یا با ایستادن در یک صف طولانی، در انتظار استفاده از اسانسور بمانید.ساخت برج ایفل در سال 1887 شروع شد و در 1889 به پایان رسید. در آن هنگام برج ایفل را برای نمایشگاه جهانی و به مناسبت صدمین سالگرد انقلاب فرانسه ساختند. احتمالا آن ایام کسی فکرش را هم نمی کرد که این برج به یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری فرانسه و دنیا تبدیل شود.

برج ایفل یکی از دیدنی‌ترین جاذبه های گردشگری پاریس

 

 

موزه لوور (Louvre Museum)
یکی از مکان هایی که نباید در حین بازدید از پاریس، دیدن آنرا از دست بدهید، موزه لوور است که با داشتن کلکسیونی افسانه ای از اشیا قدیمی، شاید مشهورترین موزه در دنیا می باشد. این موزه در درون کاخ لوور که زمانی محل اقامت خانواده سلطنتی فرانسه بود قرار گرفته است. موزه لوور در سمت راست رودخانه سن، در منطقه 1 شهر پاریس واقع گردیده است. در این موزه بالغ بر 38000 اثر هنری مربوط به قبل از تاریخ تا سده 21 میلادی در فضایی بالغ بر 72735 متر مربع جمع آوری و در معرض دید قرار گرفته است. در سال 2017 میلا

تهران بلیط

بلیط تهران

بلیط چارتر تهران

بلیط تهران چارتر

تهران بلیط مشهد

تهران بلیط شیراز 

تهران بلیط اهواز

تهران بلیط کیش ارزان

تهران بلیط لحظه آخری

تهران بلیط هواپیما

بلیط چارتر تبریز به کیش

بلیط لحظه آخری شیراز به اهواز